2 клас

30.03.2020

Тема : Запрошення на день народження  . Вивчення нової лексики
1.Виписати слова на ст.86 у словники .
2. Прослухати відео ( https://youtu.be/frN3nvhIHUk ) . 
3. Утворити запитальні речення з відповідями . Впр.4, ст. 86.
4. Навчитися читати впр. 5 , ст.87 .
5. Виконати впр. 1 , ст .72 ( Робочий зошит – Activity book ) .

02.04. Їжа. Фрукти. Запитальні речення.
1. Заспівати пісеньку. https://youtu.be/frN3nvhIHUk ) .
2. Написати 4 речення на ст.23-24, Unit 7(Practice book).
3. Відповісти на запитання впр.2 ,ст. 73 ( Activity book) . 
4. Знайти слова з теми "Їжа" і обвести . 
|Lemonade|yogurtcakepizzasaladeggmilkfishsweetsjuice
5. Записати слова у словник на ст.88 . 
apple[æpl- яблуко ( епл)                                 strawberry [´strɔ:bəri] - полуниця ( сторобері)   
banana[bə´na:nə] - банан ( бенана) .        cherry[´tʃeri] - черешня ( чері) .     
pear [peə] - груша ( пеа) .                             orange[´ɔrindʒ] - апельсин ( оріндж).
6. Послухати і намалювати. Впр.1, ст.73(Activity Book).   

03.04. Фрукти . Артикль а/аn. Меню 
1. Прослухати і заспівати пісню ( https://youtu.be/mfReSbQ7jzE ) .
2. Артикль а/an з іменниками.
an egg( іменник починається на голосну )
banana ( іменник починається на приголосну )
3. Виконати впр.5 , ст.88 . 
4. Послухати і почитати впр.1 , 3 ,ст.89 .



5. Виконати впр.1-2 , ст.74 ( Activity book ).


06.04.  Дитяче меню . Структури : I like / I don't like .
1. Прослухати і заспівати пісню ( https://youtu.be/mfReSbQ7jzE ) .
2. Заповнити пропуски артиклями а/ an . 













3. Послухайте і почитайте . ст.89 ( підручник) .   

4. Структури : 
I like 
I don't like       

5. З'єднати і дописати речення . 

























09.04. Овочі . Покупки у магазині .Навчання читання 
1. Запишіть слова  словники .
carrot['kærət] - морква .
cucumber['kju:kəmbə] - огірок .
mushroom['mʌʃru:m] - гриб .
tomato['təma:tou] - помідор .
pepper ['pepə] - перець .
potato[pə'teitou] - картопля .
2. Вивчіть вимову слів за відео. https://youtu.be/DOT15xaX7-E 
3. Знайдіть і обведіть слова . ( ex.1 ,p.75 Activity book ) .
4. Послухайте , повторіть , зробіть власні покупки . https://drive.google.com/open?id=1Qou9jbrd5m2-HQuO4y9CRZrUJflsO9KH

10.04. Мій режим харчування .
1. Послухайте і почитайте римівку . (впр.1 , ст.91) .
2. Запишіть слова у словники . 
breakfast['brekfəst] - сніданок 

lunch['lʌntʃ] - другий cніданок , обід
dinner['dinə]- вечеря .
3. Послухайте , покажіть і повторіть . (впр.2 , ст.91.)
4. Намалюйте і розкажіть , що ви їсте на сніданок , обід . вечерю .впр.5 , ст.91.



13.04. Мій сніданок. Читання фоніксів wh, ir, er, ur.
1. Випишіть слова у словники 
white[wait] - білий(вайт)
girl[gə:l] - дівчина (герл)
bird[bə:rd] - пташка(берд) 
what[wɒt] - який , що (вот) 
where[weə]- де, куди (веа)
when[wen] - коли(вен)
2. Послухайте і повторіть(ex.1 ,p.92). https://drive.google.com/open?id=1Yg28xk0p1fqzCgY0MDxPQ3iYM4SY1uRc
3. Напишіть речення з буквосполученням wh ( p.25 Practice book ).
4. Послухайте і почитайте текст .(ex.3,p.92).https://driкve.google.com/open?id=1Ss1TZ1DaAkxcDz60XuqGOXR8iz0vuOEQ
5. Намалюйте їжу , яку Макс їсть на сніданок , обід. вечерю .(ex.1 ,p.76 Activity book) .


16.04. Моя подруга любить овочі. 3 особа однини дієслів.
1. Послухайте і повторіть римівку.(ex.1,p.93).  https://drive.google.com/open?id=1W3umY8cjy9w6DIYxfhuARsV0kQZmZTKs
2. Подивіться і скажіть (ex.2,p.93) https://drive.google.com/open?id=10O3Xby1QKDgy28J1MI31HpzHXKP4Kk_R
3. Запитайте і дайте відповідь (ex.4,p.93) .
4. Виконайте вправу 1 ст.77 (Activity book) .
5. Доповніть речення дієсловами . (ex.1,p.78 Activity book) .
I , you , we,they - do ;
He , she , it(Ann , Sam) - does

17.04. Час історій. Похід в магазин.
1. Заповнити пропуски. (ex.2, p.77) Activity book
2. Послухайте і прочитайте текст. (ex.1, p.94) https://drive.google.com/open?id=1VA-XYBogM195bc6erSf6w2L67_M_Ppla
3. Запишіть слова у словники.
mango -манго
vanilla ice-cream- ванільне морозиво
shop- магазин
to meet- зустрічати
to shine- світити
4. Розставити малюнки у правильному порядку. (ex.1, p.79) Activity book


23.04. Моє портфоліо . Виготовлення тарілки з їжею .
1. Перегляньте відео і повторіть утворення речень . https://youtu.be/W_siaVSv3Qs .
2. Посортуйте їжу у дві колонки (ex.1 ,p.80 Activity book).
3. Виготуйте тарілку і карточки з малюнками їжі | або намалюйте миску з вашою улюбленою їжею .(ex.1,p.96) .
4. Запитуйте і відповідайте про вашу їжу за зразком.(ex.2,.96) .
5. Розкажіть про їжу , яку ви любите | не любите їсти .
I like ... . I don't like ... .

24.04. Улюблена їжа мого друга. Покупки у магазині.
1. Послухайте, повторіть. https://youtu.be/gMXFsO6PU-g 
2. Напишіть речення про улюблену їжу друга за зразком відео.
She/He likes.....   She/He doesn't like....
3. Утворіть речення за таблицею. (ex.4, p.97)
4. Напишіть 3 речення (знизу) p,26 Practice Book.
5. Утворіть діалог за зразком.(p.98).
- Сan I have a cake, please?--Чи можна торт, будь ласка?
- Yes, here you are.--Ось , будь ласка.

- Can I have an orange, please?--Можна апельсина?
- Sorry, no oranges.--Вибачте, апельсинів нема.

27.04. Мої улюблені овочі і фрукти.
1. Пригадайте частини обличчя. https://youtu.be/6pLFxeumlpE
2. Опишіть обличчя з овочів / фруктів. (ex.1, p.97)
The eyes are oranges.- Іменник вжито у множині.
The nose is a carrot . - Іменник вжито в однині .
3. Слідкуйте і читайте.  p.99

4. Доповніть речення. (ex.1,p.81) Activity Book.


30.04.Пори року. Погода.
1. Запишіть слова впр.1, ст.100 у словники. Прочитайте. https://drive.google.com/open?id=1bMV9R2WwmqYj9LZ_GFwPX1Jr_ze5a_4e
2. З'єднайте речення з малюнками.(ex.1, p.82 Activity Book)
3. Запишіть пори року. Заспівайте пісеньку. https://drive.google.com/open?id=1dxeQ18fzGcVrosIlOg-4cnLlS1ZIpI7O
4. Заповніть пропуски у порах року. (ex.2,p.82) Activity Book
5.Запитуйте і відповідайте. ex.5, p.100 Activity Book.https://drive.google.com/open?id=1QyVWV-mOHkPR20m6EnFQ8FGbu4cV-_K4
6. Напишіть пору року, коли маєте День народження. (ex.3, p.82) Activity Book

04.05. Розваги у різні пори року.
1. Запишіть слова у словники.
to ski- їздити на лижах
to skate- їздити на ковзанах
to make a snowman- ліпити сніговика
to watch TV- дивитися телевізора
to stay at home- залишатися вдома
It is sunny.- Сонячно.
2. Доберіть і підпишіть. (ex.1,p.83) Activity Book.
3. Послухайте і  прочитайте. p.101, ex.1.
https://drive.google.com/file/d/1Ubvc2QSUynaUhcvSzZiAq7mQWu4YCJbm/view?usp=sharing
4. Доберіть опис погоди до пори року. (ex. 2, p.101)
5. Намалюйте і розкажіть за зразком. (ex.5, p.101)

07.05. Навчання читання фонікса ght.
1. Фонікс ght читаємо як звук [t].
2.Послухайте і почитайте (ex.1,p.102) https://drive.google.com/open?id=1lO2_GL5hcmdzjCNq2iWCkGSujgvkALvX
3. Почитайте і підберіть пору року .(ex.3 ,p.102 ) https://drive.google.com/open?id=1lO2_GL5hcmdzjCNq2iWCkGSujgvkALvX
4. Доповніть слова (ex.1,p.84 Activity Book).
5. Напишіть 3 рядки (p.27 Practice Book) .

08.05. Збираємо одяг у поїздку. Присвійні займенники his/ her.
1. Пригадайте назви одягу. https://youtu.be/Q_EwuVHDb5U
2. Запишіть слова у словники.
a jacket- піджак
sandals- босоніжки
 a bikini- бікіні
jeans- джинси
a T- shirt- футболка
trainers- кросівки
a mask- маска
3. Послухайте і почитайте. (p.103)  https://drive.google.com/open?id=1lO2_GL5hcmdzjCNq2iWCkGSujgvkALvX
4. Назвіть одяг, який Трейсі складає у валізу.(ex.2, p.103) https://drive.google.com/open?id=1lO2_GL5hcmdzjCNq2iWCkGSujgvkALvX
5. Підпишіть слова під малюнками. (ex.1, p.85) Activity Book.

14.05.У що ти одягнений сьогодні? I am wearing...
1.Пригадайте одяг. (ex.1, p.105) https://drive.google.com/open?id=1lO2_GL5hcmdzjCNq2iWCkGSujgvkALvX 
2. Напишіть слова під малюнками одягу. (ex.1, p.86 Activity Book)
3. Напишіть, що йде наступним. (ex.2, p.86) Activity Book
4. Запишіть у словники.
I am wearing a blue dress. -Я одягнена у блакитну сукню.
What are you wearing today?- У що ти одягнена сьогодні?
5. Cлідкуйте і читайте. (ex. 4, p.105)




15.05. Читання фоніксів ir,oa,ear,air,ere. Одяг.
1. Послухайте і заспівайте. https://drive.google.com/open?id=1lO2_GL5hcmdzjCNq2iWCkGSujgvkALvX
2. Запишіть слова у словники.
shirt- рубашка (шерт)      ir вимовляємо (ер)
skirt- спідниця (cкерт)
coat- пальто (коут)           оа вимовляємо (оу)
raincoat- дощовий плащ (рейнкоут)
bear- ведмідь (беа)
hair- волосся (xea)       еаr,air,ere вимовляємо (еа)
where- де, куди (веа)
3. Слухайте, слідкуйте, вимовляйте. (ex.1, p.106) https://drive.google.com/open?id=1lO2_GL5hcmdzjCNq2iWCkGSujgvkALvX
4. Прочитайте речення. ( ex.2-3 ,p.106) .
https://drive.google.com/open?id=1lO2_GL5hcmdzjCNq2iWCkGSujgvkALvX
5. Доповніть пропуски у словах . (ex.1,p.87 Activity book).

18.05.Відгадай у що я одягнений. Запитальні речення.
1. Послухайте і з'єднайте одяг Джесіки з погодою. (ex.1, p.107) https://drive.google.com/open?id=1Ab2Tn9SNy9CPshY6BNJucZ51co-Z0OuJ
2. Доберіть одяг до пори року. (ex.1, p.88 Activity Book)
3. Доповніть речення. (ex.2, p.88 AB)
4. Запитайте і дайте відповідь. (ex.3, p.107)
Are you wearing green socks?- Чи одягнений ти у зелені шкарпетки?
Yes, I am .- Так.     
No, I am not.- Ні.
5. Слідкуйте і читайте. (ex.5, p.106) https://drive.google.com/open?id=1FqvclEPAS4kDUDmczwhiyWHT6hXxSkVd

21.05.Час історій. Заняття членів родини.
1. Написати речення. (p.28) Practice Book.
2. Слухайте і читайте. (p.108) https://drive.google.com/open?id=1ZFPEfAz3TyKdYEboxODqnI2QvmMP0IYI
3. Пронумеруйте малюнки у правильному порядку. (ex.1, p.89 Activity Book)


22.05.Написання чантів. Вивчення пісні "I put on my hat".
1. Послухайте чант про одяг і познайомтеся із з даним видом пісень. https://youtu.be/ezmqDM5kna4
2. Намалюйте колекцію одягу для ляльки на всі пори року.(p.109)
3. Опишіть колекцію за допомогою вашого чанту. (ex.5, p.109) як зразок.

25.05. Колекція одягу на різні пори року.

1. Прочитайте,обведіть слово, яке відповідає малюнку. (ex.1, p.90) Activity Book
2. Назвіть колір і одяг.(a pink dress) p.90
3. Розфарбуйте і виріжте одяг.(ex.1, p.91-93) AB
4. Напишіть у що одягнуті Трейсі і Люк. (p.91, 93) 

Немає коментарів:

Дописати коментар