4 клас


30.03.2020
Тема :Орієнтація у незнайомому місті. Прийменники місця.
1. Виписати слова у словник(впр.1 ст.139).
2.Прочитати діалог(впр.2 ст.139).
3.Виконати впр.1,2,4(ст.99-100).


02.04. Що цікавого є на твоїй вулиці? Споруди у місті.

1. Записати слова з впр.1 , ст.143 у словники . 

2. Запитати і дати відповідь усно . Впр.4 , ст.145 .

3. Вгадати споруду за описом . WB впр.1 , ст.101 .

4. Прочитати текст впр.3 , ст. 144.

5. Доповнити речення з тексту(WB впр.2а , ст.101 ) .

6. Написати про споруди , які є на вашій вулиці (WB впр.4 , ст.102 ) .


06.04. Орієнтування у місті . Наказові речення .  
1. Заспівайте пісню .  https://youtu.be/OkfROvtrDl8
2. Виписати вирази у словники ( ex.1 , p.146 ) .
1) йти вниз по вулиці ; 2) повернути ліворуч ; 3) повернути праворуч ; 4) перейти через вулицю ; 5) пройти повз магазин  ;
3. Подивитись і встановити відповідність . ( WB ex.2 , p.103 ) .
4. Прочитати діалоги на ст.146-147 .
5. Відповісти на запитання ( WB ex.3 , p.104 ) або ex.4 , p.148 .

09.04. Плани на вихідні . Present Continuous .
1. Заспівайте пісню . https://youtu.be/OkfROvtrDl8  .
2. Дайте поради за зразком ( WB ex.2 , p.105 ) .
3. Прочитайте діалог ( p.150 ) .
4. Доповніть речення ( ex.4 ,p.151 ) .


13.04. Цікаві місця мого села. Підсумковий урок.
1. Відгадайте і напишіть споруди у місті.
1) People can look at famous paintings there.
2) You can go to see plays on the stage there.
3) A place where you can buy and eat a meal.
4) A shop that sells bread.
5) You can watch clowns, acrobats, animals there.
6) You can borrow or read books there.
2. Продовжіть речення за описом і планом міста.(ex.1, p.152)
3. Прочитайте текст на ст.154-155 і позначте речення true(T) , false (F) .
a)There are seven bridges over the Dnieper.
b) You can enjoy different attractions at Hydro Park.
c) There are many churches and cathedrals there.
d) Metro is a big bus station in Kyiv.
e) People work along Khreshchatyk Street.
f) Tourists visit Kyiv every day.

16.04. Улюблений вид подорожування . Ступені порівняння прикметників 
1.Випишіть слова , переглядаючи відео . https://youtu.be/07EPYllD5_Y .
2. Пригадайте ступені порівняння прикметників . https://youtu.be/gtXCf8GdyU0
3. З'єднайте речення з малюнками. (ex.1, p.156)
4. Утворіть речення за зразком. (WB ex.1, p.107)
5. Доповніть речення прикметниками у певному ступені. (WB ex.2, p.107)

23.04. На залізничній станції . Об'єктні займенники
1. Запишіть слова у словники . (ex.1 ,p.160 ) .
2. Доповніть діалог (ex.2 ,p.108 WB) .
3. Прочитайте текст (ex.2,p.160-161) .
4. Позначте речення true , false (ex.3,p.162) .
5. Запишіть у зошитах дату і правило p.161 .
I(я) - me(мені, мене)
you(ти)- you(тобі , тебе)
he(він) - him(йому,його)
she(вона)- her(їй.її)
it(воно)- it(йому,їй)
we(ми)- us(їм,їх)
you(ви) - you(вам,вас)
they(вони) - them(їм,їх)

27.04. Чому люди подорожують? Туристичні компанії.
1. Пригадайте і назвіть транспорт у ''Travel song".  https://youtu.be/t3tMvIedIgU
2. Запишіть слова у словник. p.163.
3. Прочитайте, перекладіть текст. (ex.2, p.163)
4. Доповніть речення. (ex.3. p.164)
5. Пригадайте об'єктні займенники з попереднього уроку.
6. Замініть підкреслені слова об'єктними займенниками. (ex.5, p.162)

30.04. В аеропорту. Діалогічне мовлення.
Готуєте текст на говоріння. 100/103/129/130/134-135/154-155/171-172!!!
1. Запишіть слова у словники. p.166 і вимовте правильно.https://drive.google.com/open?id=1GiTW33by5Fn7cR4ZH_yA2jPyO8CEVUwU
2. Розгадайте слово за описом. (WB ex.1, p.112)
3. З'єднайте репліки діалогу. (ex.4, p.168)
4. Подивіться на розклад і доповніть діалоги за зразком. (WB ex.2, p.112-113)

04.05.Подорож літаком.
1. Запишіть слова у словники. (p. 171)
2. Правильно вимовляйте, слухаючи. https://drive.google.com/file/d/1t8T--haTvZobmi7RdIBE_YgObEmUXaKY/view?usp=sharing
3. Прочитайте текст. (p. 171-172)
4. Утворіть вирази за таблицею. Напишіть 5 речень. (WB ex.1, p.114)
5. Доповніть речення. (WB ex.3, p.115)

07.05. Подорож до Лондона. Визначні місця Лондона.
1. Відвідайте визначні місця Лондона.https://youtu.be/PtWeqZsuzpE 
2. Запишіть слова у словники.
Tower Bridge- Тауерський міст
Big Ben- Біr Бен
the Houses of Parliament- Будинок парламенту
Trafalgar Square- Трафальгарська площа
St. Paul's Cathedral- собор св. Павла
National Gallery- Національна галерея
Piccadilly Circus- вулиця Пікаділі
Buckingham Palace- Букінгемський палац
Covent Garden- туристичний центр
3. Прочитайте текст.(p.174-175)
4. Доповніть речення. (ex.2, p.176)

14.05. Підсумкова контрольна робота. Контроль письма.
-Підпишіть подвійний листок в лінійку зверху посередині :
     English Final Test
     Roman Kachur (пишете своє ім'я,прізв.)
     Form 4
     School of Lobachivka
-Відкриваєте і пишете дату:
   Thursday, the 14th of May
             Writing
-Переписуєте умову кожного завдання і виконуєте.
I.Read and write the place.(напишіть, яка це споруда)
1.You can take books there.
2.You can buy bread there.
3.You can see policemen there.
4.You can get money there.
5.You can see clowns and animals there.
II.Read and match. (З'єднайте назви у Лондоні)
Big                 Bridge
Trafalgar        Circus
Tower             Ben
Piccadilly       Square
Buckingham   Gallery
National          Palace
III.Look and write.(Утворити ступені порівн. прикметників)
warm - warmer - the warmest
long - _____ - _________
short - _____- _________
nice - _____ - _________
hot - ______ - _________
sunny -_____-  ________
interesting-_____-______
IV. Write the words in the correct order.(Напишіть речення зі слів.)
1.It's / in / sunnier / Ukraine / in /England / than.
2. autumn / It's / in / winter / than / in / colder.
3. We / enjoy / can / days / sunny .
4. hotter / It's / in / spring / than / summer / in .
V. Complete the sentences . ( доповн іть речення )
1 . Kyiv is the capital of ...  .
2. The river in Kyiv is called the ... .
3. The biggest park in Kyiv is ... .
4. You can visit many ... .
5. Kyiv Underground is called ... .
6. The main street of Kyiv is ... .
Контрольну здати сьогодні до 12:00!!!

18.05. Контроль аудіювання.
1. Подвійний листок в лінійку підпишіть зверху.
     Olesia Malchyn (cвоє ім'я, прізвище)
      Form 4
      School of Lobachivka
2. Всередині запишіть дату.
   Monday, the18 th of May
        Listening
    The Weather
3. Спишіть умову і завдання 1-3 у ваші листки.
4. Послухайте текст, виконайте завдання. https://youtu.be/

21.05. Контроль читання .
1. Подвійний листок в лінійку підпишіть зверху.
     Olesia Malchyn (cвоє ім'я, прізвище)
      Form 4
      School of Lobachivka
2. Всередині запишіть дату.
3. Списуєте умову кожного завдання (3) . 
      Thursday , the 21st of May 
             Reading 
             Nick's House
I. Read the text  and write the things you see in the pictures , that are in the text . ( Напишіть назви меблів і техніки , які  співпадають на малюнках і тексті .






 25.05. Контроль навички говоріння .
-Вивчені тексти розповідаєте на камеру , закидаєте на вайбер чи електронну адресу teachernatalya@ukr.net протягом дня !!!

Немає коментарів:

Дописати коментар