31.03.2020 Київ - столиця України
1. Завести новий зошит ,
записати дату .
2. Прочитати , перекласти текст
, доповнити пропуски ( впр. 2 , ст.138-139 ) .
3. Відповісти на запитання (
впр. 3 , ст.139 ) .
4. Утворити речення із слів (
впр.6 , ст.140 ) .
5. Написати запитання у діалозі
. (WB впр. 1 , ст.77 ) .
02.04.Київ .
1. Відповісти на запитання впр.3 ст.139.
2 .Доповнити діалог словами-
підказками. (WB впр.2, ст.77).
3. Прочитати і перекласти
діалог. (впр.5, ст.140).
4. Позначити речення true (T),
false (F).
1) Ann has not met Kim for a
long time.
2) Kim is going to watch a
performance at the cinema.
3) The performance starts at
13:00.
4) Ann agrees to go to the
theatre with Kim.
5) Ann is going to her
grandparents.
6) The girls are going to meet
on Friday.
03.04. Визначні пам'ятки Києва.
1. Виписати слова на ст. 140 у словникu
- St.Sophia's Cathedral -
Софіївський собор
- Independence Square - площа
Незалежності
- the Kyiv -Pecherska Lavra -
Києво- Печерська лавра
- Khreshchatyk Street - вулиця
Хрещатик
- Andriyvskiy Uzviz -
Андріївський узвіз
- the Golden Gate - Золоті Ворота
- the House with Chimeras -
будинок з Химерами
- Mariynskiy Palace - Маріїнський
палац
- St. Andrew's Church -
Андріївська церква
2. Переглянути відео визначних місць Києва ( https://youtu.be/o7cnxQTm7mE )
.
3. Встановити відповідність .
4. Прочитати опис і написати назву визначного місця ( WB впр.3 , ст.78 ) .
5. Прочитати листівку , відповісти на запитання ( WB впр.5 , ст.79 ) .
07.04.Екскурсія столицею України .
1. Здійсніть віртуальну екскурсію Києвом за допомогою дрона .
2. Прочитайте текст . Ex.3 , p.141 .
3. Complete the sentences .
1) Kyiv is ... years old .
2) ... is the popular place for holiday events .
3) ... is the best place to buy souvenirs .
4) The historical heart of the city is ... .
5) You can see beautiful mosaics and frescoes in ... .
7) We can't see everything during ... .
4. Розмістити запитання у діалозі . ( WB ex.4 , p.78 ) .
09.04. Цікаві факти про визначні місця Києва
1. Перегляньте відео https://youtu.be/nZ9rZrepbTE .
2. Прочитати тексти на (p.143-144) .
3. Відповісти на запитання після текстів .
4. Встановити відповідність (WB ex.7 , p.80 ) .
5. Написати короткі діалоги за підказками (WB ex.9 , p.81 ) .
10.04. Орієнтування містом .Наказові речення
1. Запишіть слова у
словники (ex.2 ,p.146) .
2. Доповніть пропуски у двох
діалогах на вибір .(ex.3,p.147-148).
3. Прочитайте текст і заповніть
пропуски словами з довідки . (ex.4 p.148).
4. Відновіть діалог ,
підставляючи запитання . (WB ex.8 ,p.80-81) .
14.04. Дорожні знаки і вивіски. Діалогічне мовлення.
1. Виписати слова у словники. (ex.1, p.149)
2.З'єднати речення з малюнками. (ex.1, p.149)
3. Доповнити речення. (ex.2, p.149)
4. Прочитати діалог, заповнюючи пропуски. (ex.3, p.150)
5. Пригадайте правила дорожнього руху, доповнюючи вірш словами. (WB ex.16, p.84)
16.04. Шкільна екскурсія до Києва.
1. Доповнити речення словами-підказками. (ex. 2, p.152)
2. Прочитайте лист Ані. (ex.3, p.153)
3. Позначте речення true(T), false(F). ex.4, p.153
4. Напишіть про вашу поїздку до Києва. (ex.6, p.154)
17.04. Гості з Великобританії.
1. Доповніть речення про вашу минулу і наступну поїздку до Києва.(ex.1, p.154)
2. Прочитайте і перекладіть діалоги. (ex.2, p.155)
3. Доповніть речення іменами з діалогів (Jane, Ann, Steve) ex.3, p.155
4. Утворіть запитання і дайте відповідь. (ex.4, p.156)
21.04. Софійський собор.
1.Здійсніть екскурсію до Софійського собору. https://youtu.be/jhcmX4lP9y8
2. Заповніть пропуски і прочитайте текст про собор. (WB ex.11, p.82)
3. Встановіть відповідність. (WB ex.12, p.83)
4. Позначте речення true (T), false (F). ex.13, p.83
5. Напишіть листівку-запрошення до собору. (WB ex.15, p.84)
23.04. Підсумковий урок. Самостійна робота.
1. Match the names of famous places with the pictures.
2. Match the names of places with their descriptions .
3. Put the phrases into the correct order to make up a dialogue .
4.
5. Read the text and complete with the words from the box .
6. Самостійні і контрольні роботи відправляйте на електронну адресу!!!: teachernatalya@ukr.net Вказуйте ім'я, прізвище, клас
24.04. Шкільні предмети. Порядкові прислівники.
1. Пригадайте назви шкільних предметів. https://youtu.be/J0Ji8hXcD44
2. З'єднайте малюнок з назвою шкільного предмета. (ex.1, p.160)
3. Побудуйте діалоги про улюблені уроки. (ex.2,p.161)
4. Прочитайте, перекладіть лист. (ex.3, p.161)
5. Повторіть утворення порядкових числівників. https://youtu.be/gMXFsO6PU-g
6. Позначте речення (T), (F). ex.4, p.161.
28.04. Розклад уроків. Структура Have got.
1. Опишіть розклад уроків дітей за зразком. (ex.1, p.163)
2. На листку А4 напишіть свій розклад уроків.
3. Розкажіть розклад на тиждень, розпочинаючи речення: On Monday I have got....
4. Доповніть текст словами з довідки. (ex.6. p.162)
30.04. Улюблений урок. Написання електронного листа.
1. Готуйте текст на говоріння. ст.173/143/141/138/134/113/99/
2. Пригадайте утворення Present Simple. https://youtu.be/n6izW4THSiU
3. Доповніть діалог дієсловами у Present Simple. (ex.5, p.163)
4. Утворіть діалоги про улюблені уроки дітей. (ex.2, p.164-165)
5. Напишіть, кому належать ці репліки. (ex.3, p.165)
6. Напишіть email про ваш улюблений день, уроки за зразком. (ex.3, p.161)
05.05. Чи добре ви знаєте географію? Утворення запитань.
1. Запишіть слова у словники. (p.167)
2. Підпишіть малюнки. (WB ex.7, p.90)
3. Доповніть речення словами. (WB ex.8, p.91)
4. Дайте відповідь на питання анкети. (ex.3, p.169)
5. Утворіть загальні запитання. Напишіть коротку відповідь. (ex.5, p.170)
07.05. Present Simple. На уроці географії.
1. Говоріння знімаєте на камеру і закидаєте на електронну пошту. (23.04)+ самостійну, бо здали аж 4 учні.
2. Доповніть речення. (ex.2, p.171)
3. Прочитайте думки дітей про урок географії. (ex.3, p.172)
4. Позначте речення A(Ann), D(Dan), NG(not given-не відомо). ex. 4, p.172.
5. Напишіть листа про урок географії. (WB ex.12,p.92)
08.05. Present Simple. Континенти.
1. Пригадайте континенти. https://youtu.be/K6DSMZ8b3LE
2. Встановіть відповідність. (ex.1, p.171)
3. Прочитайте тексти про континенти. (p.173)
4. Поставте 6 запитань до текстів.
5. Заповніть пропуски у реченнях. (WB ex.10, p.91)
12.05. На уроці фізвиховання
1. Доповніть речення. (WB ex.5, p.89)
2. Запишіть вирази у словники. (p.174)
3. До малюнків підберіть вирази, утворіть речення.(ex.1, p.174)
4. Прочитайте, перекладіть думки дітей про уроки фізкультури. (ex.2, p.175)
5. Позначте речення J(John) , K(Kate).
1) Enjoys to spend time with friends.
2) Doesn't like to sit in the class.
3) Likes playing hockey.
4) Also likes basketball and soccer (football).
5) Prefers team games.
6) Is not very good at sport.
14.05. Ступені порівняння прикметників.
1. Пригадайте утворення ступенів порівняння прикметників. https://youtu.be/gtXCf8GdyU0
2. Утворіть ступені прикметників.
сompetitive _____ ______
narrow _____ ______
nice _____ ______
easy _____ ______
good _____ _______
famous _____ _______
bad _____ _______
long _____ _______
3. Доповніть речення прикметниками. (WB ex.6, p.89)
4. Прочитайте, перекладіть текст, доповнюючи пропуски. (ex.4, p.176)
5. Напишіть 7-8 речень про важливість занять фізкультурою. Використайте вирази. (ex.5, p.177)
15.05. Уболіваємо за улюблену команду .
1. Прочитайте і доповніть речення словами (ex.3,p.175).
2. Прочитайте , перекладіть текст , доповнюючи дієсловами: play , go , come , do . (ex.6,p.177) .
3. Модальні дієслова . https://youtu.be/-ZI2N0OcTVA
4. Виберіть правильне модальне дієслово і доповніть речення .(ex.4 ,p.179).
19.05. Present Perfect. На уроці англійської мови.
1. Пригадайте Present Perfect і виконайте вправу (10 речень).
2. Утворіть запитання за зразком. (WB ex.16, p.94)
3. Запишіть вирази у словники. (p.178)
4. Встановіть відповідність. (ex.1, p.178)
5. Напишіть про урок англійської за допомогою виразів.(ex.6,p.180)
21.05.Контроль навички читання.
- Підпишіть подвійний листок
Kate Linn(своє)
Form 6
School of Lobachivka
- Всередині запишіть дату повністю .
Thursday, the 21st of May
Reading Comprehension Test
Alligators
Alligators
- Умову кожного завдання списуєте і виконуєте .
-Контрольну здаєте до 12:00 !!!
I. Match the statements true( T) or false( F).
1.Two brothers were at the camp.
2. Alligator's leg are long and his tail is short.
3. Alligators cannot run quickly.
4. Alligators' eggs are bigger than geese's.
5. Young alligators are often eaten by their fathers.
6. It's safe to ride on father's back.
II. Choose the correct ending.
1. Alligators live in... .
a) America and Australia;
b)America , India and Africa;
c)Australia, America, Asia;
2. You can kill them easily... .
a) on the land;
b) in water;
c) on the hill;
3. Alligators lay... .
a) 2000 eggs;
b)20000 eggs;
c)200 eggs.
4. The mother alligator tries... young alligators... .
a) to find... in the water;
b) to hide... in the water;
c) to dive... in the water.
5. Alligators like to eat... best of all.
a) everything that comes in their way;
b) other animals;
c) fish;
6. Alligators don't eat much because...
a) they don't need food in winter;
b) the food is not tasty;
c) they can't find enough food;
22.05. Контроль письма.Підсумкова контрольна робота.
- Підпишіть подвійний листок :
English Final Test
Kate Linn(своє)
Form 6
School of Lobachivka
- Всередині запишіть дату .
Friday, the 22 nd of May
Writing Comprehension Test
- Умову кожного завдання списуєте і виконуєте .
-Контрольну здаєте до 12:00 !!!
I. Read and match.
Golden Cathedral
Andriyivskiy Palace
Trafalgar Column
Buckingham Gate
St. Sophia's Uzviz
Nelson's Square
II. Read and guess what lesson it is.
1.We learn about mountains, valleys, countries, continents.
2. We do a lot of sums and calculations .
3, We have fun at this lesson because we don't need to sit in a chair the whole lesson.
4. We make up dialogues, read and translate texts.
5.I like to draw pictures, paint them at this lesson.
6. We learn about the life of people in the past.
III. Choose the correct modal verb.
1. She should/must take more exercises, but she is too busy.
2. He shouldn't/mustn't speak so rudely.
3. - Do I look all right?
-No, you should/must wear a school uniform.
4. You can/can't be fit and healthy if you don't train.
5. I can/have to draw animals very well.
IV. Complete the sentences. Use the Present Perfect.
1. The pupils...(not do) exercise 5 yet.
2. My friend...(already/finish) his project.
3. I...(read) many English books recently.
4....you (see) any interesting film in History.
5. Helen...(not write) a letter yet.
6. How many sums...he (do) in the Maths lesson?
V. Write a composition.
My Favourite Lesson
26.05. Контроль навички аудіювання .
- Підпишіть подвійний листок
Kate Linn(своє)
Form 6
School of Lobachivka
- Всередині запишіть дату повністю .
Tuesday, the 26th of May
Listening Comprehension Test
- Умову кожного завдання списуєте і виконуєте .
-Контрольну здаєте до 12:00 !!!
1.Слухаєте текст і виконуєте завдання .
https://drive.google.com/open?id=1dMjMep7KvKY3jjzoF5S0ZQ7w-Yhsuz7_
-Вивчені тексти розповідаєте на камеру , закидаєте на вайбер чи електронну адресу teachernatalya@ukr.net протягом дня !!!
Немає коментарів:
Дописати коментар